Bra att veta för din klubb

På de följande sidorna får du viktig information om Rotarys Doctors Sweden som kan du kan använda i din klubb på olika sätt. Material, filmer och powerpoints att använda vid föredrag i din klubb eller hur du kan få tag på föredragshållare för en presentation av Rotary Doctors i klubben. Det finns konkret information om projekt som är enkla att genomföra, läs och kontakta kansliet. Klubbambassadörens roll presenteras på en sida och på en annan sida kan du läsa om vilka distriktsrepresentanter som det finns i de olika distrikten. Du kan också läsa om utmärkelsen Rotary Doctors Fellow och om den utmaning till alla klubbar i Sverige som vi har om att samla in mer än 25 000 kr till klubben varje år! Om du vill veta hur gåvor registreras finns det även information om det.

Kontakt

Vill du ha mer information, tips och ideer eller vill kontakt kansliet av någon annan orsak. Skriv till: info@doctorbank.se eller ring 0383 – 46 74 80.

Uppdaterad: 2024.