Presentera Rotarys Doctors i klubben

Om du vill presentera Rotary Doctors i din Rotaryklubb eller vid något annat arrangemang finns det en del hjälpmedel:

En film som är gjord i september 2023 och presenterar Rotary Doctors verksamhet på tre minuter:

En powerpoint med en presentation av verksamheten i stort men med speciellt fokus på vad Rotary Doctors har för olika verksamheter. Bilder och text för att kunna berätta till bilderna: Presentation RDS sept 23
(Uppdaterad september, 2023)

En power-point presentation av hur Rotary Doctors jobbar med vattenprojekt följer här: Presentation Rotary Doctors Vattenprojekt

På sidan Rotary Doctors filmer finns några fler filmer, bland annat om vattenprojekt: Rotary Doctors – filmer – Rotary Doctors Sweden

Besök i din klubben:

Är du intresserad av att få ett digitabesök till din klubb för ett föredrag om Rotary Doctors verksamhet, kontakt kansliet, info@rotarydoctors.se

Annat material:

Broschyr: En trevikt liten broschyr som beskriver verksamheten producerad under början av 2022. Denna broschyren kan beställas från kansliet och delas ut till intresserade.

Här finns broschyren som en PDF:  Broschyr
Det går bra att ladda ner den och kopiera, men den kan också beställas från kansliet.

Roll-ups: Rotarys Läkarbank har några roll-ups som du kan låna om du vill använda till en utställning eller liknande.

En affisch om vattenprojekt som kan tryckas upp i A3 format:
Bidrar med hälsovård och vatten till många

Om du vill använda materialet ovan kontakta kansliet: info@rotarydoctors.se eller ring 0383 – 46 74 80.

Bra att veta:

Senaste Nyhetsbrevet: Nytt från Rotary Doctors – Rotary Doctors Sweden